Krievijas FP apsūdzēja Lielbritāniju viltus informācijas izmantošanā situācijā ar RT

© Sputnik / Илья Питалев / Pāriet pie fotobankasОфис телеканала RT в Москве
Офис телеканала RT в Москве - Sputnik Latvija
Iepriekš kļuva zināms, ka britu ēnu ministre kultūras, digitālo tehnoloģiju, sporta un mediju lietās Džo Stivensa vērsās pie mediju regulatora Ofcom izpilddirektores ar lūgumu pārskatīt jautājumu par translācijas licences piešķiršanu RT Lielbritānijā.

RĪGA, 25. jūlijs – Sputnik. Britu ēnu ministres kultūras lietās lūgums pārskatīt RT translācijas licences piešķiršanu Lielbritānijā ir mēģinājums manipulēt ar notikumiem un izmantot viltus informāciju, uzskata senatore Olga Kovitidi.

RT paziņoja, ka britu ēnu ministre kultūras, digitālo tehnoloģiju, sporta un mediju lietās Džo Stivensa vērsās pie mediju regulatora Ofcom izpilddirektores Melānijas Davesas ar lūgumu pārskatīt jautājumu par translācijas licences piešķiršanu RT. Tas notika pēc britu parlamentā publicētā ziņojuma par Krievijas "iejaukšanos" Lielbritānijas lietās.

KF ĀM paziņoja, ka ziņojumā nav nekādu pierādījumu un konkrētu faktu. RT galvenā redaktore Margarita Simoņana, komentējot Džo Stivensas paziņojumu, savā Telegram kanālā atgādināja, ka Ofcom ir "neatkarīgs" mediju regulators, kuru valdība nedrīkstētu nekādā veidā ietekmēt".

"Manipulēšana ar notikumiem un viltus informācijas izmantošana, izvelkot no politiskā skapja brūkošo Krievijas draudu skeletu, kļuva par Lielbritānijas politisko realitāti," paziņoja Kovitidi RIA Novosti.

Senatore atzīmēja, ka Federācijas Padomes pagaidu komisija informācijas politikas lietās savā sēdē nosodīja nepamatoto apsūdzību pret telekanālu RT un aģentūru Sputnik, norādot, ka šāda veida lēmumi attiecībā uz medijiem neveicina demokrātijas un vārda brīvības principu īstenošanu.

Офис телеканала RT в Москве - Sputnik Latvija
KF senators: situācijā ar RT aizliegumu Baltijā vajadzīgi politiski atbildes pasākumi

Jau vēstīts, ka Latvija un Lietuva paziņoja par piecu RT telekanālu retranslācijas aizliegumu valstīs - RT, RT HD, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary.

Turklāt Latvija aicināja ES valstis rīkoties analoģiskā veidā. Gan Viļņa, gan Rīga argumentēja savu lēmumu ar to, ka telekanālus vada mediju grupas "Rossija segodņa" ģenerāldirektors Dmitrijs Kiseļovs, pret kuru ir spēkā Eiropas Savienības sankcijas.

Taču Kiseļovs ir mediju grupas "Rossija segodņa" ģenerāldirektors, kamēr RT vadītāja ir Margarita Simoņana, pret kuru nav ieviestas nekādas ES sankcijas. Arī pret mediju grupu "Rossija segodņa" nav ieviestas nekādas sankcijas. Šīs kompānijas ir divas atsevišķas juridiskas personas, šī informācija ir sen zināma un ir publiski pieejama.

Ziņu lente
0
Vispirms jaunieVispirms vecie
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала