18:56 11 Decembris 2017
Rīga+ 0°C
Tiešraide
Margarita Simoņana

Margarita Simoņana pastāstījusi par pasaules elites sūdzībām Putinam par televīziju

© Sputnik / Евгений Биятов
Krievijā
Saņemt īso saiti
40

"Ja pašam nepatīk, vismaz citiem netraucē!" – tā uz sūdzībām varētu atbildēt Krievijas prezidents.

RĪGA, 4. decembris — Sputnik. Pasaulē visvairāk citētais telekanāls — Krievijas RT — aizkaitinājis pasaules valstu līderus. Noskaidrojies, ka viņi ir Krievijas mediju pastāvīgie patērētāji, stāsta Sputnik Igaunija.

RIA Novosti informējusi, ka starptautiskās ziņu aģentūras "Rossija segodņa" un telekanāla RT galvenā redaktore Margarita Simoņana atklājusi "noslēpumu" par to, kā pasaules elite sūdzas Krievijas prezidentam Vladimiram Putinam par Krievijas televīziju.

Simoņana pastāstīja, ka dažas pasaules mēroga amatpersonas "aizrautīgi skatās Krievijas televīziju un šausmīgi apvainojas uz to", bet pēc tam zvana ar sūdzībām Putinam.

"Viņiem šķiet: ja kāds eksperts kādā Solovjova pārraidē pateicis par viņu valsti visu, ko domā, tad Dobrodejevs (VGTRK ģenerāldirektors Oļegs Dobrodejevs — red.) pats personīgi licis tam ekspertam tā izteikties. Vai pat pats Putins personīgi," — viņa rakstīja savā kanālā Telegram.

Arī pašu Simoņanu pie tam piemin ar "labiem vārdiem".

"Jūs nevarat ne iedomāties, cik daudzi sūdzas par mani. Te mēs esam antisemīti, te, gluži otrādi, sionisti, te mēs nemīlam vienu valsti, te pārāk mīlam citu, ar ko pirmā sastrīdējusies. Patiesībā mēs mīlam visus. Mundri un maigi," — piebilda Simoņana.

Iepriekš vēstīts, ka pēc ārvalstu aģenta statusa saņemšanas telekanāla RT žurnālisti zaudējuši akreditāciju ASV Kongresā. ASV Tieslietu ministrija iekļāva ārvalstu aģentu sarakstā RT un Sputnik partneri — kompāniju Reston Translator. Pie tam amerikāņu kongresmeņi sākuši izmeklēt iespējamo "RT ietekmi prezidenta vēlēšanās".

Pēc Vašingtonas lēmuma Krievijā tika pieņemts likums, saskaņā ar kuru ārvalstu medijus iespējams atzīt par ārvalstu aģentiem, ja tie saņem finansējumu no ārvalstīm. Pirmdien, 4. decembrī Krievijas Valsts dome izskatīs aizliegumu visu amerikāņu mediju žurnālistiem apmeklēt Krievijas parlamentu.

Pēc temata

"Kur ir simetrija?" ASV valsts mediju kurators vērtē Krievijas likumu par ārvalstu aģentiem
ASV Senāts vēlas aizliegt Krievijas valsts telekanālu translāciju valstī
Krievijas vēstniecība Lielbritānijā izsmējusi RT un Sputnik veltītu rakstu Daily Mail

Galvenie temati