Makfols: rietumu līderi un mediji par zemu vērtē Russia Today un Sputnik

© Sputnik / Konstantin Chalabov / Pāriet pie fotobankasSputnik stūdija. Foto no arhīva
Sputnik stūdija. Foto no arhīva - Sputnik Latvija
Russia Today un ziņu aģentūras Sputnik darbs ir atstājis lielu iespaidu un bijušo ASV vēstnieku Krievijā Maiklu Makfolu. Par to bijušais diplomāts uzrakstīja savā lapā Twitter.

RĪGA, 26. septembris — Sputnik. Russia Today un ziņu aģentūras Sputnik darbs ir atstājis lielu iespaidu un bijušo ASV vēstnieku Krievijā Maiklu Makfolu. Par to bijušais diplomāts uzrakstīja savā lapā Twitter, vēsta ziņu aģentūra RIA Novosti.

"RT darbinieki Maskavā, ieskaitot (telekanāla vadītāju) Margaritu Simonjanu, lepojas ar to, ka kalpo Krievijas valstij. Tikai Rietumus mulsina RT misija," — uzrakstīja Makfols, komentējot žurnālā The Nation publicēto rakstu ar nosaukumu "Kurš baidās no RT?".

Bijušais diplomāts pavēstīja, ka uz viņu lielu iespaidu atstājis tas, ko izdevies panākt RT un Sputnik "tik īsā laikā", un viņš ir pārliecināts, ka Rietumu līderi un mediji nenovērtē šos mediju resursus.

Sputnik (sputniknews.com) — ir ziņu aģentūra un radio ar multivides informācijas centriem vairākos desmitos valstu. Sputnik ietver vietnes vairāk nekā 30 valodās, analogo un ciparu apraidi, mobilās lietotnes un lapas sociālajos tīklos. Sputnik ziņas ik dienas iznāk angļu, arābu, spāņu un ķīniešu valodās.

Televīzijas kanāls Russia Today sācis apraidi 2005. gadā. Tagad tam ir gandrīz miljards skatītāju. Televīzijas tīkls RT ietver trīs diennakts informācijas telekanālus, kas raida no Maskavas vairāk nekā 100 pasaules valstīs. Šīs ir vienīgais telekanāls Krievijā, kurš četras reizes bija nominēts Emmy balvai kategorijā "Ziņas".

Ziņu lente
0
Vispirms jaunieVispirms vecie
loader
LIVE
Заголовок открываемого материала