23:21 06 Decembris 2019
Tiešraide
  • USD1.1094
  • RUB70.7441
Avīzes

Krievijas vēstniecība Londonā asi atbildējusi medijiem par uzbrukumiem Krievijai

© Foto : pixabay
Pasaulē
Saņemt īso saiti
Rietumu propagandas karš pret Krieviju (49)
38

Krievijas vēstniecība Lielbritānijā pievērsusi uzmanību Krievijai naidīgajām publikācijām britu plašsaziņas līdzekļos.

RĪGA, 20. novembris — Sputnik. Krievijas vēstniecība Lielbritānijā joprojām turpina polemiku ar britu medijiem, kuru publicētajos materiālos vērojami uzbrukumi Krievijai un tās plašsaziņas līdzekļiem. Pagājušajā nedēļas nogalē Krievijas diplomātiskā misija publicējusi tvītu sēriju, atbildot uz piezīmēm britu avīzēs Times un Guardian, vēsta RIA Novosti.

"Times: Putina vārds ir kļuvis par īstu zīmolu, ar ko tiek pievērsta uzmanība rakstiem, ko pretējā gadījumā lasītu tikai retais," – raksta vēstniecība savā lapā Twitter, komentējot materiālu Times.

Ierakstā publicētajā attēlā redzams raksts ar virsrakstu: "Putins vēlas sašķelt, un Brexit atbalstītājiem draud risks kļūt par viņa noderīgajiem idiotiem".

Tvītu sērija tiek publicēta ar heštegu #banquetspeech — par "banketa runu" mediji nodēvēja neseno Lielbritānijas premjerministres Terēzas Mejas uzrunu Londonas Sitijas mēra pieņemšanā, kurā politiķe apsūdzēja Krieviju par iejaukšanos vēlēšanās un referendumā par valsts izstāšanos no ES.

Cits ieraksts ar komentāru pret Krieviju vērstajai publikācijai attiecas uz pārmetumiem neesošai organizācijai – VDK jautājumā par "nepatiesu ziņu", jeb fake news ražošanu.

"Times: vēl viens nepatiesās žurnālistikas piemērs. Jo vairāk tādu rakstu, jo mazāka ir sabiedrības uzticība centrālajiem medijiem," – uzskata vēstniecība. Publikācijai pievienots uzņēmums ar virsrakstu: "VDK vienmēr ir bijusi nepatieso ziņu meistars. Krievija izstrādājusi metodes rietumu demokrātijas graušanai ilgi pirms sociālo tīklu parādīšanās."

Vēstniecība pārmet avīzei arī citu publikāciju.

"Times: Interesanti, vai ir arī britu troļļi?", — vēstniecība komentē ekrānuzņēmumu ar virsrakstu "Mana nedēļa: Krievu trollis".

Tiek kritizēta arī avīze Financial Times.

"FT: #Russiansdidit (to izdarījuši krievi). Atkal," — komentēja vēstniecība sleju ar virsrakstu "Dolārs krītas, ņemot vērā ziņu trūkumu par nodokļu reformu ASV un Krievijas iejaukšanās izmeklēšanu."

Izdevuma Daily Mail elektroniskajai versijai tiek pārmestas spekulācijas ap Krievijas draudiem pirms parlamenta debatēm par militāro budžetu.

"MailOnline: Apsveicam. Tieši tā rotaļlieta, kas nepieciešama 2018. gada militārā budžeta jautājuma risināšanai. Vairs nenāksies peldēt zem ūdens," – vēstniecība atbild uz rakstu "Karalisko JKS zemūdenes var palaist zemūdens bezpilota aparātus, lai novērotu Krievijas kuģus pie Britānijas krastiem".

Vēstniecība pievērsusi uzmanību arī publikācijai avīzē Guardian, kurā stāstīts, ka telekanāla RT iknedēļas auditorija Lielbritānijā sasniedz 629 tūkstošus cilvēku, toties BBC rādītājs – 8,5 miljonus cilvēku, bet Sky News skatās 5,4 miljoni britu.

"Guardian: Ja jau RT skatās tik maz cilvēku, par ko tad sacelta tāda kņada?" — pauž neizpratni vēstniecība.

Temats:
Rietumu propagandas karš pret Krieviju (49)

Pēc temata

Krievijas ĀM pārstāve: viltus informācijas izplatīšanu par Krieviju atbalsta vairākas valstis
Simoņana par medijiem-ārzemju aģentiem: mežu cērt – šķembas lec
Krievijas politiķis: mediju aizliegšana ir vājuma pazīme
Mediju kari: eksperti spriež par amerikāņu mediju ierobežošanu Krievijā

Galvenie temati