19:45 14 Novembris 2019
Tiešraide
  • USD1.0997
  • RUB70.4908
Sputnik un RT galvenā redaktore Margarita Simoņana. Foto no arhīva

Simoņana: Washington Post ir spiesta atzīt, ka publicē melus

© Sputnik / Алексей Куденко
Krievijā
Saņemt īso saiti
55

Iepriekš amerikāņu preses izdevuma redaktors atzina, ka nevar sniegt pierādījumus, kas apliecinātu informāciju par to, ka aģentūra Sputnik un telekanāls RT izplatītu nepatiesu informāciju.

RĪGA, 10. decembris — Sputnik. Amerikāņu mediji apsūdz aģentūru Sputnik un telekanālu RT par meliem un propagandu, nesniedzot nekādus pierādījumus, taču paši publicē nepatiesu informāciju un ir spiesti to atzīt, sarunā ar RIA Novosti paziņoja Sputnik un RT galvenā redaktore Margarita Simoņana.

Viņa komentēja The Washington Post redaktora paziņojumu par to, ka izdevums nevar garantēt 24. novembrī par Sputnik un RT publicētās informācijas patiesīgumu, un pauda viedokli par ASV valsts sekretāra vietnieka Deivida Krāmera aicinājumu dalīt žurnālistus īstos un neīstos.

"Smieklīgākais ir tas, ka "pirmšķirīgie" žurnālisti no Washington Post, ko mums norāda par piemēru, pirms divām nedēļām publicēja melus par RT un citām vietnēm. Kad mēs līdz ar simtiem citu cilvēku sociālajos tīklos norādījām uz to, viņi bija spiesti atzīt: viņu informācija ir safabricēta," — viņa uzsvēra.

Iepriekš Krāmers paziņoja, ka RT un Sputnik žurnālistus esot jānodala no "īstiem" — pēc viņa domām — žurnālistiem.

"Piemēram, RT darbinieki ASV cenšas iesaistīties dialogā, kas parasti notiek žurnālistu un ASV valsts struktūru preses sekretāru starpā. Viņi cenšas sēt šaubas cilvēku prātos, sak, valdība nestāsta patiesību, un ir kaut kāda cita patiesība. Mums ir jānovelk līnija starp īstajiem žurnālistiem, tādiem kā "Amerikas Balss", radio "Brīvība", New York Times vai Washington Post, un cilvēkiem, kas strādā RT un Sputnik", — viņš teica.

The Washington Post publikācijā, kuras patiesīgumu redakcija nevarēja pierādīt, tika minēti kādas anonīmas grupas PropOrNot atskaite. "Vārdā nenosauktie eksperti" informēja, ka aģentūra Sputnik un telekanāls RT it kā izplatot dezinformāciju saturošas ziņas. Pie tam ne eksperti, ne WP žurnālisti neminēja nekādus pierādījumus. RT uzsvēra, ka izdevuma pārstāvji nav sazinājušies ar telekanālu, lai saņemtu komentārus minētajā jautājumā.

Pēc temata

Rietumu prese atkal biedē lasītājus ar jauno Krievijas bruņojumu
Eksperts par EP ziņojumu: nevajag izkropļot realitāti
Latvijā joprojām aug Krievijas kanālu reitingi
Emberga: politiķiem un kontrolieriem nav vajadzīga neatkarīgā prese

Galvenie temati