17:15 10 Aprīlis 2021
Tiešraide
  • USD1.1888
  • RUB91.8152
Latvijā
Saņemt īso saiti
102

Pēc ANO komitejas "skandalozās" rekomendācijas par divvalodību Latvijā, Nacionālā apvienība saņēmusi vēl vienu triecienu – televīzijā atgriezies Pirmais Baltijas kanāls.

RĪGA, 5. aprīlis — Sputnik. Pēdējās dienās Nacionālā bloka deputātus noteikti moka stress. Vispirms Apvienoto Nāciju Organizācijas Ekonomisko, sociālo un kultūras tiesību komiteja iesaka atjaunot Latvijā divvalodību, tagad kabeļtelevīzijas operators "Tet" atjaunojis Pirmā Baltijas kanāla translāciju. Ar ANO vēl var tikt galā – vienkārši ignorēt rekomendāciju. To NA līderis Raivis Dzintars jau steigšus paziņoja un piebilda, ka vara valstī pieder viņiem. Taču no PBK, izrādās, nav tik vienkārši tikt vaļā.

Te neizturēja deputāts Rihards Kols. Savā mikroblogā Twitter viņš uzrakstīja, ka varasvīru ilggadējās pūles cīņā ar "Kremļa propagandas ruporu" bijušas veltas.

"Kamēr valsts jau gadiem ilgi vaiga sviedros strādā, lai ierobežotu Kremļa propagandas ruporu klātbūtni un ietekmi Latvijā, kamēr cīnāmies pret dezinformāciju un viltus ziņām... Tikmēr: "Tet" ar prieku lepni ziņo par "aizraujoša kanāla" atgriešanos" nacionālists ir sašutis līdz sirds dziļumiem.

Katrs pats lemj, par ko maksāt. Pat Latvijā

Atbildot uz Kola pretenzijām, teleoperators uzrakstīja, ka skatītāji katru dienu lūguši atgriezt kanālu. Tātad viņiem tā arī būs laba ziņa, uzņēmums piezīmēja ar humoru. Turklāt "Tet" palepojās, ka tagad piedāvā televīziju, kurā katrs abonents var izlemt, kādus kanālus izvēlēties, ko skatīties, par ko maksāt – "Tet+".

"Sveiki! Par šī kanāla pievienošanu atpakaļ mums ik dienu taujāja ļoti daudz skatītāju - visticamāk viņiem tie arī būs pozitīvi jaunumi. Par laimi, esam sākuši piedāvāt televīziju, kur katrs abonents pats var noteikt, kurus kanālus abonēt, ko skatīties un par ko maksāt - Tet+," pastāstīja uzņēmums.

​Atgādināsim, ka lielais kabeļtelevīzijas operators 1. aprīlī atjaunoja PBK translācijas (Krievijas Pirmā kanāla retranslators).

PBK retranslācijas tika pārtrauktas valstī 1. februārī kopā ar "NTV Mir", "Ren TV Baltija", "Kinokomedija" un "Kinomiks".

Šis lēmums pamatots ar neskaidrībām par tiesībām pārstāvēt telekanālu intereses Latvijā un aizdomām par ES sankciju režīma pārkāpšanu.

Baltijas valstis tradicionāli liek šķēršļus Krievijas un krievvalodīgo mediju darbam savā informācijas telpā. Krievijas ĀM jau norādīja, ka Baltijas valstu kurss – totāla cenzūra jebkādiem līdzekļiem – neatbilst to izteikumiem par uzticību Eiropas vērtībām un noniecina vārda un preses brīvības pamatprincipus.

Pēc temata

Kabeļtelevīzijas operators Tet atsācis PBK retranslāciju Latvijā
Represijas turpinās internetā: Latvija bloķē vietni "RT krievu valodā"
Pirmajam Baltijas kanālam uzlika naudas sodu par raidījumiem "Zdorovje" un "Žitj Zdorovo"
Negodīga konkurence un "naidīgs saturs": Latvija cīnās ar televīzijas pirātiem
Tagi:
Nacionālā apvienība, televīzijas kanāli, vārda brīvība, Latvija

Galvenie temati