14:14 14 Oktobris 2019
Tiešraide
  • USD1.1043
  • RUB70.8034
Planšetdators. Foto no arhīva

Lietuvā bloķējuši piekļuvi septiņiem portāliem ar Krievijas televīzijas programmām

© Photo by Parker Byrd on Unsplash
Baltijā
Saņemt īso saiti
36

Lietuvas regulators konstatēja, ka Interneta resursi lietotājiem sniedza nelegālus pakalpojumus.

RĪGA, 30. jūnijs – Sputnik. Lietuvas Radio apraides un televīzijas komisija (LTRK) aizliegusi piekļuvi septiņiem portāliem, kuri translē televīzijas programmas, tostarp no Krievijas, vēsta Sputnik Lietuva, atsaucoties uz regulatora preses dienestu.

Komisija konstatēja, ka Interneta resursu darbība bijusi nelikumīga. Tiek norādīts, ka to vadītāji neinformēja LTRK par televīzijas apraides pakalpojumu sniegšanas Lietuvas iedzīvotājiem uzsākšanu.

Viļņas Apgabala administratīvā tiesa 7. jūnijā atļāva Lietuvas regulatoram izsniegt obligātas norādes tīkla pakalpojumu sniedzējiem, lai ierobežotu piekļuvi informācijai portālos, kuri izplata televīzijas programmas.

Aizliegums tika noteikts interntv.ru, tivix.co, tv-one.org, piranya.com, vefire.ru, tvradio.biz un tvtvtv.ru.

Tas nav pirmais televīzijas programmas translējošo portālu bloķēšanas gadījums Lietuvā. Piemēram, februārī LTRK ierobežoja piekļuvi vēl trim resursiem.

Iepriekš komisijā paziņoja, ka Lietuvā samazinājies Krievijas ražojuma televīzijas programmu skaits. 2019. gadā to daļa samazinājās par 20%.

Pēc temata

Ofcom izskata sūdzības par kanāliem "NTV-Mir Baltija" un REN TV Baltic
Telekanāla "Ren TV Baltik" pārraides Lietuvā aizliegtas nelikumīgi
Lietuvā uz mēnesi ierobežoja Krievijas "TV Centr" translēšanu

Galvenie temati