11:54 25 Augusts 2019
Tiešraide
  • USD1.1065
  • RUB72.9469
Politiskais eksperts, žurnālists un rakstnieks Armens Gasparjans

Baltijā izvēršas kampaņa pret Sputnik un RT

© Sputnik /
Baltijā
Saņemt īso saiti
48

Starptautiskais žurnālistu centrs Baltijā strādā ar mērķi pretoties informācijai, ko publicē Krievijas valsts mediji, tostarp arī Sputnik un RT, informēja eksperts Armens Gasparjans.

RĪGA, 9. februāris – Sputnik. Vakar, 8. februārī Maskavā tika prezentēts ziņojums "Ārvalstu "domas fabriku" (think tank) resursi sabiedriski politisko procesu ietekmei Krievijā", vēsta Sputnik Lietuva.

Starptautiskā jaunāko valstu institūta direktors Aleksejs Martinovs un politiskais eksperts, žurnālists un rakstnieks Armens Gasparjans pastāstīja par ārvalstu "domas centru" mērķiem un darba principiem attiecībā uz Krieviju, tuvākajām ārvalstīm un Baltijas valstīm.

Intervijā Sputnik Lietuva žurnālists, publicists un sabiedriskais darbinieks Armens Gasparjans pastāstīja par Starptautisko žurnālistu centru, kas strādā Baltijas valstīs.

"Tā ir struktūra, kas tieši pakļauta ASV Valsts departamentam, – ASV starptautiskās attīstības aģents. Sadarbībā ar Mediju attīstības institūtu viņi izsludinājuši konkursu Baltijas valstu žurnālistu vidū, kuri gatavos materiālus krievu valodā ar mērķi pretdarboties informācijai, ko izplata Krievijas valsts mediji.

Pirmkārt, runa ir par telekanālu RT un starptautisko informācijas aģentūru un radio Sputnik. Individuālo grantu apjoms ir zināms: no pieciem līdz simt tūkstošiem dolāru par katru individuālo projektu," – atzīmēja eksperts.

Gasparjans sarunā atgādināja arī to, kas ir projekta sponsors.

"Sponsoru vidū ir Eiropas Komisija, Lielbritānijas Ārlietu ministrija, ASV Starptautiskās attīstības departaments, kā arī Valsts departaments un Džordža Sorosa institūts "Atklāta sabiedrība". Pie tam starptautiskais centrs funkcionē arī nekomerciālas organizācijas formātā, kas reģistrēta ASV.

Centrs cieši sadarbojas ar dažādām nekomerciālajām organizācijām Baltijā un attīsta savu globālo žurnālistu tīklu. Tikai pēdējo gadu laikā vien centrs ir saņēmis no ASV Valsts departamenta 11,5 miljonus dolāru demokrātiju attīstības un neatkarīgās žurnālistikas programmām, tostarp arī Baltijas valstīs," – pastāstīja Gasparjans.

Pēc temata

Putins par RT un Sputnik darbu: noņemu cepuri
Soross atzinis savu sakāvi cīņā ar Krieviju
Eiropieši vēlas atbrīvoties no Džordža Sorosa
Populārā franču seriālā tika iekļauta epizode ar Sputnik "propagandu"
Google News mācīs slēpt Sputnik un RT publikācijas
Twitter aizliedzis Russia Today un Sputnik publicēt reklāmu

Galvenie temati