20:21 04 Decembris 2016
Tiešraide
Ukrainas prezidents Petro Porošenko

Vācu avīze informē par finansiālajām mahinācijām Porošenko telekanālā

© Sputnik / Сергей Гунеев
Pasaulē
Saņemt īso saiti
16

Septiņi bijušie un pašreizējie telekanāla darbinieki pastāstījuši izdevumam, ka katram no viņiem bijušas noformētas divas kredītkartes algas saņemšanai.

RĪGA, 2. decembris – Sputnik. Vācu avīze Frankfurter Allgemeine Zeitung vēsta, ka Ukrainas prezidentam Petro Porošenko piederošais telekanāls "Pjatij kanal", iespējams, saviem darbiniekiem maksā "pelēkās algas".

Septiņi bijušie un pašreizējie telekanāla darbinieki pastāstījuši izdevumam, ka katram no viņiem bijušas noformētas divas kredītkartes algas saņemšanai. Uz vienu no tām tiek pārskaitīta minimālā oficiālā alga, uz otru – lielāka neoficiālā summa.

"Neviens redakcijas darbinieks, ar kuru sazinājās FAZ, to nenoliedza," – uzsvērts rakstā, ko citē RIA Novosti.

Pieci izdevuma sarunu biedri lūdza saglabāt viņu anonimitāti, savukārt divas kanāla darbinieces – Oksana Gricenko un Ksenija Novikova – atļāvušas publicēt savus vārdus.

Avīze lūgusi Porošenko administrāciju komentēt šo situāciju, taču tās pārstāvji ieteikuši nosūtīt pieprasījumu pašam telekanālam. "Pjatij kanal" pārstāvji atteikušies sniegt komentārus.

Vācu preses izdevums informē lasītājus, ka "pelēkās algas" Ukrainā ir plaši izplatītas – darba devēji cenšas tādējādi ietaupīt uz nodokļu un sociālo iemaksu rēķina. Šādas metodes ir nelikumīgas.

Pēc temata

ASV iznīcina Ukrainu centienos glābt Porošenko režīmu
Porošenko atvainojies par incidentu ar Baltkrievijas kompānijas lidmašīnu
Ukrainas dienvidos sākušās militārās mācības ar raķešu izmēģinājumiem
Latvijas ērģelniecei liegta iebraukšana Ukrainā mīlestības pret Krieviju dēļ

Galvenie temati